Miasto 7 Wzgórz

GameStop, Inc.

Pomysł nowej lokalizacji początkowej do L5K. W sam raz do wprowadzenia graczy –  Miasto 7 wzgórz.

Lokalizacja ta to miasto (a właściwie połączone ze sobą wioski) będące pod opieką Szmaragdowego Czempiona. Miasto leży na trakcie do Ottosan Uchi (stolicy cesarstwa) niecałe 10 dni drogi od tego ostatniego. Namiestnik nadzorujący miasto ma bardzo ograniczone pole manewru, ponieważ, mimo że oficjalnie nadzoruje całe miasto, 7 wzgórz otaczających centralną dolinę jest we władaniu klanów. Co roku organizuje więc turniej, którego zwycięzca pomaga mu zaprowadzić porządek w całym mieście. Dzięki temu, rywalizacja między klanami sprowadza się do przygotowań do turnieju, a pomocnicy namiestnika na tyle często się zmieniają, żeby wszystkie klany współuczestniczyły we władaniu miastem…

Unlimited Free Image and File Hosting at MediaFire

I opis lokacji dla Klanu Skorpiona

Skorpion tradycyjnie zajmuje się wszystkim tym, co honoru nie przynosi, wszystkim tym, co innym klanom nie wypada i tym co daje największy dochód.

Shosuro Kiku

 
Daymio Skopriona w tym mieście.

Lata temu Shosuro Kiku wróżono wspaniałą karierę. Młody, atletyczny, utalentowany artysta o wszechstronnych zainteresowaniach miał zabłysnąć podczas cesarskiej ceremonii gempuku. Niestety, jako reprezentant swojego klanu zawiódł. Poradził wspaniale podczas wszystkich etapów turnieju (łącznie z pojedynkiem szermierskim z Kakita Tabayashim, który tego dnia był niezwykle rozkojarzony). Niestety, tego roku był jeszcze jeden konkurent, którego występy wywoływały powszechny zachwyt – Akodo Yukko. W finale tych dwoje spotkało się w ostatniej konkurencji – go. Ich mecz miał być kulminacją wieczoru, spodziewano się wielogodzinnego pojedynku pełnego zwrotów akcji. Tymczasem, gdy obaj gracze usiedli przy stole, Shosuro Kiku zamyślił się, wstał i poddał się, oddając grę swojemu przeciwnikowi.
Po tym zaskakującym wydarzeniu Kiku wydawał się pozostawać w niełasce – pozostawał drugorzędnym aktorem w kiepskich przedstawieniach, podróżującym po zamkach pomniejszych daimyo. Aż w końcu, po latach służby odesłany został do Toshi no Nanatsu Hiru – jednego z nieznaczących przystanków na drodze do Ottosan Uchi.

Mimo podeszłego wieku, który większość bushi skazuje na emeryturę w klasztorze i wyglądu zasuszonej śliwki, Shoshuro Kiku pozostaje człowiekiem energicznym. Zawsze ubrany w proste, jedwabne, czarne kimono z monem Skopriona, pozostaje skryty i małomówny. Zdarza mu się ignorować innych ludzi, co rzucane jest na jego słaby słuch i wzrok. W zażyłych stosunkach pozostaje tylko ze swoim czempionem z klanu Skorpiona oraz daimyo klanu Lwa – Akodo Yukko, z którym łączy go znajomość sprzed lat.

Bayushi Hiroshi

Czempion klanu Skopriona

Bayushi Hiroshi jest czempionem klanu Skorpiona w mieście. Z powodu podeszłego wieku Shosuro Kiku, ma obowiązek zastępować go w oficjalnych pojedynkach.

Hiroshi opuścił w młodości  ziemie Skorpiona aby odbyć podróż do ziem Smoka i pobierać tam nauki od mistrzów szermierki rodu Mirumoto. Tego samego dnia, jego sześcioletni rówieśnik, Mirumoto Katai wyruszył ku ziemiom Smoka pobierać nauki w szkole szermierki Bayushi.

Po latach morderczego treningu ciała i umysłu, w nagrodę za postępy dostąpił zaszczytu wytatuowania przez mistrza ise-zumi. Tatuaż umieszczono w niecodziennym miejscu – na dolnej połowie twarzy Hiroshiego. Nasiąkięty magią rozumianą tylko przez klan Smoka, tatuaż nieustannie zmienia wyraz twarzy jego posiadacza. W ten sposób Hiroshi uzyskał swoją maskę.

Gdy ukończył trening, Bayushi Hiroshi powrócił na ziemie swojego klanu i został skierowany do Toshi no Nanatsu Hiru gdzie ma udowodnić, że jego lojalność nie została zachwiana. Mirumoto Katai i klan Smoka nie mają takiego dylematu. Katai zachorował na śmiertelną chorobę i zginął w trakcie swojego szkolenia.

Spokojny i opanowany, smukły młody szermierz stanowi przykład lojalności, podążając zawsze za swoim daimyo i wykonując wszystkie jego rozkazy. Dla osób postronnych, rozmowa z nim bywa kłopotliwa, ponieważ dolna, wytatuowana część twarzy wydaje się drgać i wić w konwulsjach. Tylko stalowo szare oczy zdradzają nastrój Hiroshiego.

Dom brzmiących cymbałów

Pod tą nazwą kryje się najsłynniejsza szulernia w Toshi no Nanatsu Hiru. Nie rzucająca się w oczy kamienica w sercu dzielnicy Skorpiona, wewnątrz kipi od życia, sake, opium i emocji. Porządku pilnuje tu kilku zawsze trzeźwych osiłków, a kolorytu dodaje stara kurtyzana grająca nieudolnie na biwie i wyjąca w niebogłosy(przy okazji zapewniająca dyskrecję każdej skrycie szeptanej rozmowie).

Motto Domu brzmi: „Brzmienie cymbałów nie opuszcza tych murów”.

SYSTEM: Legenda Pięciu Kręgów

GRACZE: dowolni

AUTOR: Mahotsukai

Related Posts

  • 91
    Wydeptana, okrągła leśna polana otoczona kamieniami, ubita sucha ziemia pośrodku pola ryżowego lub kamienny krąg przy drodze z wbitymi w ziemię na dwóch krańcach polany bokenam przeciętnej jakości. Jeśli gracze trącą lub podniosą jeden z mieczy, drugi zostanie uniesiony przez zjawę (mglisty wizerunek chłopa), który postara się nieudolnie zaatakować bohatera. Zjawa będzie agresywna dopóki gracz…
    Tags: się, pathfinder, warhammer, member, rings, legend, d&d
  • 90
    Przygoda do Legendy 5 Kręgów Kursywą oznaczam objaśnienia zdarzeń dziejących się poza sceną i mechaniki. Pogrubieniem oznaczam informacje najważniejsze dla powodzenia scenariusza lub wymagające zmiany przy prowadzeniu na ziemiach klanu innego niż Lwa. Wyzwanie: Podczas podróży przez Rokugan gracze napotykają tajemniczy krąg, zamieszkały przez ducha wyzywającego ich na pojedynek. Koncentracja: Podczas wizyty na pobliskim zamku…
    Tags: się, nie, jego, po, jest, pathfinder, warhammer, member, rings, legend
  • 75
    Jesteś Samotnym Wilkiem, ostatnim z sommerlundzkich Lordów Kai. Jako jedyny przeżyłeś masakrę zakonu, jaka dokonała się, kiedy twoje rodzinne strony najechał Mroczny Władca Zagarna z Helgedadu. Na ojczystej północy panuje obecnie zima, a na ulicach stolicy, Holmgardu, śnieg piętrzy się aż po kolana. Zostałeś wezwany do miasta z klasztoru, w którym przybywasz. Przyjechał po ciebie…
    Tags: się, jest, nie, po, warhammer, pathfinder, member, d&d
  • 75
    Siedem, Vidoc, Kolekcjoner kości, Piła. Książki Doyle’a, Kinga i Lovecrafta. Seria skradanek Thief (zwłaszcza trzecia część), oraz przygodówka Still Life. Oto filmy, książki i gry komputerowe, którymi inspirowałem się przy spisywaniu tego pomysłu. Nie jest to pełna lista, ale powinna dać obraz tego jaki klimat chcę tu uzyskać. Zresztą pozycje, które wymieniłem powinny w zupełności…
    Tags: się, nie, jest, warhammer, pathfinder, member, d&d
  • 74
    Akt 1 Przygoda zaczyna się w chwili gdy postacie docierają do dowolnej, położonej z dala od uczęszczanych szlaków, wioski. Osada jest spora, pola ciągną się dookoła hektarami, w oddali widać lasy. Jest jakiś strumyczek a przy nim nawet młyn i jeziorko (bajoro w zasadzie). Ba, jest i kuźnia, karczma … no i oczywiście kilkanaście chłopskich…
    Tags: się, nie, od, jest, po, warhammer, pathfinder, member, d&d

Originally posted 2012-02-11 16:35:38. Republished by Blog Post Promoter

kiper