Miasto 7 Wzgórz

Pomysł nowej lokalizacji początkowej do L5K. W sam raz do wprowadzenia graczy –  Miasto 7 wzgórz.

Lokalizacja ta to miasto (a właściwie połączone ze sobą wioski) będące pod opieką Szmaragdowego Czempiona. Miasto leży na trakcie do Ottosan Uchi (stolicy cesarstwa) niecałe 10 dni drogi od tego ostatniego. Namiestnik nadzorujący miasto ma bardzo ograniczone pole manewru, ponieważ, mimo że oficjalnie nadzoruje całe miasto, 7 wzgórz otaczających centralną dolinę jest we władaniu klanów. Co roku organizuje więc turniej, którego zwycięzca pomaga mu zaprowadzić porządek w całym mieście. Dzięki temu, rywalizacja między klanami sprowadza się do przygotowań do turnieju, a pomocnicy namiestnika na tyle często się zmieniają, żeby wszystkie klany współuczestniczyły we władaniu miastem…

Unlimited Free Image and File Hosting at MediaFire

Related Posts

  • 90
    Wydeptana, okrągła leśna polana otoczona kamieniami, ubita sucha ziemia pośrodku pola ryżowego lub kamienny krąg przy drodze z wbitymi w ziemię na dwóch krańcach polany bokenam przeciętnej jakości. Jeśli gracze trącą lub podniosą jeden z mieczy, drugi zostanie uniesiony przez zjawę (mglisty wizerunek chłopa), który postara się nieudolnie zaatakować bohatera. Zjawa będzie agresywna dopóki gracz…
    Tags: się, warhammer, pathfinder, rings, legend, d&d
  • 88
    Przygoda do Legendy 5 Kręgów Kursywą oznaczam objaśnienia zdarzeń dziejących się poza sceną i mechaniki. Pogrubieniem oznaczam informacje najważniejsze dla powodzenia scenariusza lub wymagające zmiany przy prowadzeniu na ziemiach klanu innego niż Lwa. Wyzwanie: Podczas podróży przez Rokugan gracze napotykają tajemniczy krąg, zamieszkały przez ducha wyzywającego ich na pojedynek. Koncentracja: Podczas wizyty na pobliskim zamku…
    Tags: się, nie, jego, po, jest, warhammer, pathfinder, rings, legend, d&d
  • 70
    Jesteś Samotnym Wilkiem, ostatnim z sommerlundzkich Lordów Kai. Jako jedyny przeżyłeś masakrę zakonu, jaka dokonała się, kiedy twoje rodzinne strony najechał Mroczny Władca Zagarna z Helgedadu. Na ojczystej północy panuje obecnie zima, a na ulicach stolicy, Holmgardu, śnieg piętrzy się aż po kolana. Zostałeś wezwany do miasta z klasztoru, w którym przybywasz. Przyjechał po ciebie…
    Tags: się, jest, nie, po, warhammer, pathfinder, d&d
  • 70
    Siedem, Vidoc, Kolekcjoner kości, Piła. Książki Doyle’a, Kinga i Lovecrafta. Seria skradanek Thief (zwłaszcza trzecia część), oraz przygodówka Still Life. Oto filmy, książki i gry komputerowe, którymi inspirowałem się przy spisywaniu tego pomysłu. Nie jest to pełna lista, ale powinna dać obraz tego jaki klimat chcę tu uzyskać. Zresztą pozycje, które wymieniłem powinny w zupełności…
    Tags: się, nie, jest, warhammer, pathfinder, d&d
  • 69
    Ostland, pierwsze miesiące 2522 roku, późna zima. Topniejące śniegi odsłaniają połacie brunatnej, martwej trawy. Sczerniałe drzewa szarpane gwiżdżącym wiatrem, drapią grzebieniem gałęzi ciężkie stalowe niebo. Pada nieprzyjemny deszcz. Wezbrane rzeki rozlewają się po polach i łąkach. Drogi zmieniły się w błotniste bajora. Pogoda idealnie oddaje nastrój ludzi, którym udało się przeżyć masakrę jaką zgotowały im…
    Tags: się, nie, warhammer, pathfinder, d&d

kiper