Xmas stalker

Blady strach pada na miasto i to tuż przed Bożym Narodzeniem. Ktoś porywa dzieci. Znikają z własnych łóżek, lub w drodze ze szkoły do domu. Policja jest bezradna. Porywacze nie pozostawiają żadnych śladów ani żądań.

W większości przypadków wygląda to tak, jakby dzieci same gdzieś sobie poszły. Problem w tym, że ich trop, za każdym razem urywa się tak, jakby rozpłynęły się w powietrzu. Żadna grupa społeczna nie została oszczędzona. Znikają pociechy bogaczy i ubogich rodzin ze slamsów. Gracze odkrywają, że łączy je tylko jedna rzecz. Nie były ostatnio szczęśliwe i nie cieszyły się z nadchodzących świąt.

Za całe zamieszanie odpowiada istota wyglądająca jak jeden z elfów Św. Mikołaja. Potrafi ona wyczuwać żal i rozczarowanie dzieci, które nie oczekują zbyt wiele od zbliżającego się Bożego Narodzenia. Chce zorganizować im wesołe święta, bez smutku i trosk. Problem w tym, że choć wyczuwa emocje, nie odróżnia poważnych dziecięcych problemów od chwilowego zawodu. Nie ma dla niej różnicy pomiędzy chłopcem, który wie, że nadchodzące święta spędzi bez zmarłej niedawno matki, a dziewczynką, która złości się na tatusia, który zapowiedział, że nie kupi jej żywego kucyka. Dzieci bite przez rodziców, są dla niej tak samo nieszczęśliwe, jak te, którym zapracowany ojciec poświęca zbyt mało czasu.

Elf przetrzymuje maluchy w jakimś odludnym miejscu. Możliwe, że w zrujnowanej fabryce, lub opuszczonym tunelu metra. Urządził swój azyl tak, by dzieci czuły się w nim jak najlepiej. Wystrój jest oczywiście świąteczny.

Bohaterów graczy czeka skomplikowane zadanie. Elf jest istotą magiczną i na dodatek dość potężną. Dzieci nie muszą się go obawiać, jednak dorośli, w tym postacie graczy, mogą narazić się na jego gniew. Nie będzie starał się ich zabić, jednak uczyni ich życie możliwie męczącym. Jego żarty i pułapki, mogą być momentami niebezpieczne. Największym problemem jest to, że nie jest zły. Jego jedynym celem, jest uszczęśliwienie dzieci. Czy bohaterom uda się przemówić mu do rozumu, czy cała sprawa doprowadzi do tragicznej w skutkach konfrontacji?

SYSTEM: dowolny współczesny

GRACZE: dowolni

AUTOR: Alex, kolektyw Lans Macabre

PS. To zarys pomysłu na przygodę, który ukazał się w “We Wish You a Scary Christmas”

Leave a comment